modelodan

Alla inlägg under augusti 2011

Av modelodan - 3 augusti 2011 19:12

länge sen jag bloggade men nu e jag häääääär! <3


jag sitter hemma och har tränat och lekt med ullabella. Skriv gärna på min blogg iaf ni vill. Jag red sheeba idah vi red ut en lång prommis i skogen och rund hela ängen

sheeba var liksom anorlunda på ngt sätt hon liksom var BÄST!!!!! ne men hon e alltid bäst. Red lektion med en 25 åring. Hon hade en (liten) cp störning men hon var jätte snäll. Hon var lite sådär med ridningen liksom. Hon sa att vi var påå samma nivå men liksom ba NEJ.... Hon var me om en bilolycka och blev medvetslös :( så stackarn.

nui ska jag sitta här o glo. Jag ska rida lektion för Ann på måndag. Många har dåliga åsikter om henne och några har bra. Så man vet ju nt om hon e s¨bra iaf. Hon sa typ att jag skulle galoppera över travbommar som låg för tätt att galoppera över.

så Sheeba ramlade nästan omkull. Så sa hon att jag skulle sitta och trycka upp armen i luften så att jag såg ut som ett mångo :/ <3! JAG VILL HA MARITA TBX!!!!!!!!!!!!!! aja vi får se hure går ;) hej då sötisar <3 <3 <3  


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards