modelodan

Alla inlägg under mars 2011

Av modelodan - 13 mars 2011 12:22

tja allihopa jag e så jävla trött på en tjej!!!!!!!!!! Hon e en jävul säger inga namn men det e hon :D aja aja aja aja aja! Jag älskar min söta ponny <3 men medryttarponny ^^ hon e tiggrerad lite blandat och kjock men går fint <3 ses ska gå kramar på er alla puuuuuuuuuuss <3    

Av modelodan - 12 mars 2011 21:31

hej hej hej!!!!!!!!!!!!!!!!!


nu ska vi prata om mitt kärleks liv <3..... Jo det e ju så här att en kille vid namn Pontus B som jeh e ihoph meh han e super blyg försöker få honom att kyssa mig men han e 10 år så att nja han vägrar aja jag får försöka med ses alla modelodans faans  <3

Av modelodan - 12 mars 2011 21:21

asså jag e super fånig jag e blondin och korkad XD!!!!!!!!!!!!!!! aja <3 nu ska jag prata as mkt som en blondin brukar XD aja idag red jag filipiiiiiiiiiiiin <3 världens bästa (häst) och med häst menar jag storhäst :) jag ska beskriva filipin <3: han e shimmel med lite små gråa prickar här och där XD och helt underbar och härligt framåt!!!!!!!!!!!!!! <3! Det hände en sak dantantaaaa en tjej vid namn nellie ramlade av en storhäst idag urch  han snublade och hon liksom gjorde en kullerbytta ner och var så här jätte nära på att bli trampad men hästen ställde sig nästan i splitt så att det inte hände <3 :s aja hon mår bra nu <3 chattade meh henne lite på fuckface :p aja nu ska jah göra annat ses pussar på er alla <3333  

Ovido - Quiz & Flashcards